KUNDER

KUNDER

Octowood, Imagefotografering  Flyinge 2018
Fotograf Peter Carlsson 
.

Kunder & case

Några av de spännande företag jag har och har haft den äran att jobba med genom åren. 

BearPeak
EvaAliris_text
Time2care kommunikationsstrategi
Jämtgärsgård kommunikationsstrategi
Octowood kommunikationsstrategi
Vericate kommunikationsstrategi
Jämtland Calling
Meraskog varumärkesstrategi
Expo2020_kund_30%svart+text
Som ägare gav strategiprocessen mig nytt bränsle till hur jag vill ta bolaget vidare. Processen att belysa och diskutera olika områden internt var värdefullt, vi gick till botten med vad vi är duktiga på, vad som särskiljer oss, vad vi behövde vässa, vilken inriktning vi skulle ta framåt och allt fick oss att känna en ännu större trygghet i det vi gör. Anders Ahlqvist, ägare BearPeak AB
Vi tog in Sara som konsult då vi ville ändra hur företaget såg ut och sättet vi kommunicerar på. Hon höll i hela processen, från byrå att jobba med till hur vi bäst för stunden fick effekt på våra pengar. Sara är otroligt noggrann, kunnig och inte minst en ödmjuk härlig person. Jonas Norrman, delägare Time2care Scandinavia AB.
Sara har med sin lyhördhet och sitt intresse för andras utmaningar lett processen att skapa en visuell identitet för mitt nystartade företag. Hon har projektlett arbetet på ett professionellt sätt och har en bra balans mellan att lyssna in mig som kund men också komma med idéer och förslag som speglar mig som person. Eva Aliris, vd & konsult Eva Aliris AB.
Vi anlitar löpande Sara som kommunikationsstrateg sedan 2015. Vi uppskattar både Sara som person och proffsigheten i hennes leverans. Den positiva feedback vi får både från marknaden och inom vår koncern är ett kvitto på det goda jobbet. Leif Berglund, vd Octowood AB

Min filosofi 

Att utgå från nuläget och måla upp ett framtida önskat läge skapar bra förutsättningar för att ta fram en plan. Jag utgår från en kommunikationsmodell som omfamnar Vision, Affärsidé, Varumärke, Marknad, Kommunikation och Försäljning. Genom att göra en skattning av hur tydligt ni arbetar med ett särskilt område och hur ”välmående” företaget är inom ett särskilt område får vi fram vilka delar som behöver prioriteras först för att få störst hävstångseffekt. När de strategiska delarna finns genomarbetade och prioriterade är det lättare aktivera rätt insatser.